Повернення

Наші продавці дуже відповідальні і завжди прагнуть, щоб ви були повністю задоволені вашою покупкою.

У вас є 14 днів з моменту покупки, щоб повідомити продавця, якщо вас не задовольняє товар.

Важливо: Швидкопсувні чи зроблені на замовлення продукти поверненню не підлягають.

Як скасувати своє замовлення, повернути або обміняти товар

  1. Зв'яжіться з продавцем (для цього увійдіть в ваш особистий акаунт та знайдіть ваше замовлення). Надішліть продавцю повідомлення, опишіть вашу проблему чи прохання.
  2. Якщо товар вже отримано, повідомте продавцю щодо проблеми, як вказано вище. Узгодьте з продавцем, як зробити скасування, обмін чи повернення.

Зверніть увагу, що витрати за повернення товару лежать на вас.

Що ви не можете відправити назад

На жаль, деякі товари не підлягають поверненню:

  • Швидкопсувні продукти (наприклад, хлібобулочні вироби, сир та м'ясо)
  • Все, що зроблено у відповідності до ваших особистих вимог.

Ми дуже переймаємося про якість товару та обслуговування. Якщо ви не задоволені якістю товару, який неможливо повернути, зв'яжіться з продавцем. Разом, ви точно знайдете рішення проблеми.

Не отримали ваше замовлення?

Перевірте, будь ласка, свою електронну пошту на наявність листа про те, що ваше замовлення вже у дорозі.

Якщо ваше замовлення було відправлено декілька днів тому та ви ще не отримали його, повідомте продавця через свій аккаунт.

Потрібна додаткова допомога?

Всі продавці дотримуються правил повернення. Якщо раптом ви не зможете домовитися з продавцем, зв'яжіться з нами.